Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Nästan varje dag i Låg- och Mellanstadiet...

Av Angel - 13 april 2012 22:40

"Hora, Bitch, äckel"

Orden kastades mot mig, samtidigt som jag stod intrycktr mot skolans vägg.'

Jag blundade och väntade!

Väntade på att dom skulle ge sig av.

Jag hörde orden varje dag och jag kunde fraserna utantill.

Jag visste att slagen snart skulle komma. Det var det värsta av allt...Att jag visste vad som skulle hända.

Om en stund skulle niorna gå, men först skulle de slå mig.

Två av dom tog tag i mina armar och den tredje slog med stor kraft rakt i magen.

Jag visste att slaget skulle komma i magen, så jag spände mina magmuskler precis innan slaget...Men det hjälpte inte, jag tappade andan ändå.

När niorna märkte att jag tappade andan släppte dom mig och lät mig ligga på marken.

Jag fick också två sparkar i ryggen...

Varje dag jag går till skolan är jag rädd...

Rädd för blickarna, knuffarna och alla viskningarna.


Efter flera veckor vägrade jag gå till skolan. Låg bara kvar i sängen på morgonen.

Min mamma kom in som hon brukar på mornarna och frågade hur jag mådde.

Jag lög för henne...Jag sa att allt var bra.

Jag sa att jag bara mådde illa och ville vara hemma tills jag blivit frisk, även om det var en ganska stor lögn.

Jag bara låg där hemma ensam i min säng och bara väntade på att tiden skulle gå vidare. Jag körde med samma i två kanske tre veckor, sen tvingade mamma mig till skolan.. :/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angel - 10 juli 2012 21:40

Är så hopplös, vill skada nu..Men jag vet jag kommer må sämre efter, vill men kan inte... Ångesten har fäst sina klor i mig och ja...Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, önskar jag fick dö, känna glädjen att få slippa all smärta.  Få fara iväg ...

Av Angel - 2 juli 2012 13:22


Gjorde en dum sak...   Skar mig först försikigt på halsen och ja...Ångesten lättade inte så gick ut på promenad (torsdags vid 15-17 tiden) lade jag mig på spåret...Tåget stannade några cm. Ifrån mig..Sprang iväg innan någon hann se mig...   S...

Av Angel - 29 juni 2012 22:33


 Önskar jag fick ligga på spåret när tåget kom...Så jag fick möta döden.... ...

Av Angel - 29 juni 2012 22:25

Jaha...Nu har jag galet mycket ångest och känner mig riktigt ensam...   Idag har jag träffat min Älskade Syster, vi satt på en brygga och pratade om allt möjligt.  Vi pratade om själskadebeteende och ja...När vi satt på bryggan kom jag åt något...

Av Angel - 26 juni 2012 12:27

Fotspår! En natt hade en man en dröm.Han drömde att han gick längs en strand med Vår Herre.På himlen blixtrade det till av scener från hans liv.För varje scen lade han märke till två fotspår i sanden.Ett hörde till honom och det andra hörde till Vår...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards