Alla inlägg den 7 april 2012

Av Angel - 7 april 2012 22:53

Kan man verkligen sluta med sitt självskadebeteende?

Verkligen sluta då, inte för en lång period utan för ALLTID...??



Nu har jag galet mycket ångest, mitt liv är förstört...Jag lever i en fantasivärld, där blod och skador är mer vanligt än att någon skulle le...Jag hatar mig själv och jag skyller mig själv...Jag kommer inte klara en skoldag till, det är jag för svar för.

Den här bloggen verkar fungera, jag får ut alla känslor istortsätt - Vissa skrivs ner på armarna eller bara på den ena, men på någon av dom i alla fall.


Jag gjorde det igen...Ganska djupt denna gången, vilket skrämmer mig.


- Hur kan dom bli olika stora?

- Hur kan jag låta rösterna ta över?

- Vad är rösterna för något egentligen?

- Varför lever jag övh.?

- Kan jag inte bara få försvinna, för alltid?


De frågorna dyker upp i mitt huvud jämt och ja, jag kan inte hantera tankarna när dom kommer. Tänk om mina föräldrar får reda på det?

Tänk om de skickar mig till BUP igen tidigare än bestämt?

Jag fixar inte ett besök till, då lär jag bryta ihop. Vilket jag snart gör..


Så dags att "FÖRSÖKA" sova...


<3

Av Angel - 7 april 2012 16:19

Ångesten är här och ja...Jag vill inte mer!

Mår ändå dock ganska okej just nu, men efter natten så vet jag inte...Fick en mardröm..

Då jag såg mig själv hugga en kniv rakt igenom mig, samtidigt som en man dyker upp med ett konstigt sken runt sig.


Mina hallucinationer blir värre och jag vet varken ut eller in, vilket skrämmer mig.

Jag gjorde det igen...Jag har lovat mig själv att inte skada mig eller dy.l men ändå...Det gick inte och hålla mig ifrån det, rösterna pressade på och fick mig att göra det även om jag inte ville. Jag tappar kontrollen helt och hållet på mig själv, armana, benen, alla olika delar av kroppen.

Ångesten är starkare än tidigare och jag vill göra det igen, jag kan inte stå emot...Jag fixar inte detta något mera, tankarna styr över mig.

Försöker/lyckas jag stå emot att skada mig eller dy.l blir ångesten starkare nästa gång och risken blir större och större för varje gång...


 

 

  "My dream is to die, My future is to die..."

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards