Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Angel - 6 maj 2012 12:10

Tårar i blodets färg...

Det väcker mitt sinne,

jag är ledsen...

Känner hur ångern sliter och drar i mig,

men jag kunde inte stå emot...<3

Av Angel - 6 maj 2012 12:02

Idag mår jag verkligen sämst...Orkar inte röra mig, vill bara somna in...Men det känns inte som om det kommer bli något bättre övh.


Ingen ork + Dryga lärare/elever = DEATH...

 

Jag börjar seriöst ge upp nu, det finns inget som kan göra mig glad längre, trodde jag kunde må lite bättre om jag gick ut med hunden imorse och fota lite, men mår typ sämre...

Jag har gjort återligen en skada till, även om jag sa till mig själv att inte göra det något mer, jag har också lovat både Johanna och Lovisa...Men ändå händer det inget annat än det, jag försöker verkligen men nej, det fungerar inte...

 

                 *Bild lånad ifrån google - Den passars så bra i detta sammanganget...*

Av Angel - 6 maj 2012 01:37

Ehm...Nu är som sagt mina dagar räknade, jag har exakt 1 vecka - 7 dagar - kvar av mitt liv. Jag orkar verkligen inte mera, mina tårar bara rinner och min puls ökar...Det känns som om jag kommer tuppa av när som helst...Vi kan bestämma såhär istället för mina 7 dagar kvar ...Vi kör på det imorn/idag...Då gör jag slut på allt!!! Och jag är seriös....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards